background-image:url;background-positiohttp://2.bp.blogspot.com/-kz776bT5Cd0/T7NF5RpjWFI/AAAAAAAADyE/azjmsdZ-bJI/s1600/Background.pngn:top center; background-attachment:fixed; margin:0;

Monday 16 January 2012

LIBRARY...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM...

KETIKA CINTA BERTASBIH...
antara movie yang paling saya suka tengok..rugi sape x tengok..:P
teringat mase tengok cerita ni,,setting tempat dia memang menarik..sebab mereka berlakon di mesir;ALEXANDRIA and EGYPT..and satu tempat yang saya tertarik sekali ialah LIBRARY BESAR di alexandria ni...sungguh..walaupon da hampir 4 bulan di sini..saya x pernah lg berpeluang masuk ke dalam library ni..*padahal nampak hari2 masa nak gi kelas..:).. 

memang satu tarikan bagi alexandria kerana mempunyai library yang begitu unik..
salah satu tarikan pelancong di sini..
adalah satu hari tu saya meronda-ronda makan angin di depan kawasan library ni..waahhhh...memang cantik..
orang pun memang ramai..mungkin di dalamnya terdapat plbagai tarikan kepada orang rmai untuk mengunjunginya..dari segi binaanny,pemandangannya,struktur binaaannya..
subhanallah..memang tak terkata cantikny..
insyaAllah..jika berpeluang..saya akan melihat keindahan di dalam library ini pula..

nak tengok gambar library ini????




PANDANGAN HADAPAN LIBRARY..


JEJANTAS YANG CANTIK...

ALEXANDER THE GREAT..:)




1 comment :