background-image:url;background-positiohttp://2.bp.blogspot.com/-kz776bT5Cd0/T7NF5RpjWFI/AAAAAAAADyE/azjmsdZ-bJI/s1600/Background.pngn:top center; background-attachment:fixed; margin:0;

Friday 13 January 2012

about winter season..:D

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM...

 ''KECUALI ORANG-ORANG YANG BERIMAN DAN BERAMAL SOLEH, DAN MEREKA PULA BERPESAN-PESAN DENGAN KEBENARAN SERTA BERPESAN-PESAN DENGAN SABAR"
(AL-'ASR:3)

sekali lagi saya tercari-cari masa yang mengizinkan untuk saya mencoret sedikit perkongsian 
di dalam blog yang saya sayangi ini..:)

kali ini bukan lah ruang untuk saya mengisikan isi2 makanan untuk rohani kita tetapi ingin saya tambahkan lagi pengalaman saya sepanjang keberadaan saya di bumi anbiya ini...

Alhamdulillah inilah kali pertama saya dapat merasai suasana baru yang mungkin tidak akan pernah berlaku di bumi tanah air yang tersayang,malaysia yang tercinta..
NEGARAKU...TANAH TUMPAHNYA DARAHKU....

dengan keadaan cuaca yang begitu berbeza dengan kebiasaan..ia merupakan satu ujian kepada saya dan rakan-rakan di sini.. Diuji pula dengan sakit demam,batuk,selesema dan sebagainya...mungkin inilah yang akan menjadi kenangan pahit manis kepada saya pada masa akan datang..insyaAllah..

satu pengalaman yang memang seronok: apabila pagi-pagi kami ke kuliah di universiti..tiba-tiba kepulan asap yang putih menggebu keluar dari mulut-mulut kami..heheehee...saje je citer..:)walaupon nampak macam teruja sangat..haha...it's ok for sharing right...itulah maknanya suhu kat sini memang rendah walaupun tidak la ada salji..:)

and still sharing about my study..
macam baisalah..kalau dinamakan sutdent medik..boleh ke berfikiran medik itu SUSAH??
ya,jawapannya,,mana ada belajar senang kn??so,tepuk dada tanyalah iman..heehe..
insyaAllah diri ini masih sentiasa berdoa agar tempoh yang  termaktub ini dibawa pergi bersama masa dengan pantas tanpa kita sedari...jadi kepada bakal-bakal medical student,,selamat berjuang bersama-sama..:)

baru saya teringat..kali ini merupakan peluang kepada adik-adik junior pula menunggu giliran untuk menyambung pelajaran mereka..seperti kami dahulu kala..menunggu dan menunggu dan akhirnya peluang ke sini telah tercapai..so,kepada adik-adik yang akan menyambung pelajaran ke menara gading..selamat berjaya..impian ke bumi anbiya??aminn..
EGYPT ALWAYS WAITING FOR US...:D

sharing with you:












sekian..<3..lots of love:azifah..:)

3 comments :